Slevové kupony na vzestupu

Pro Českou republiku je záležitost slevových kupónů poměrně novou kapitolou historie. Pokud tuto problematiku porovnáme se světem, tak zjistíme, že všude jinde se jedná o běžnou záležitost na denním pořádku, kterou má v oblibě celá řada lidí a bez kuponů na slevu už v podstatě nenakupuje. Je to jistě otázka a problematika k zamyšlení, takže je super, že i vy jste narazili právě na tento internetový portál, tak byste určitě ohledně slevových kupónů rádi změnu a aby se využívaly mnohem více. Celá řada internetových obchodníků se slevám příliš nevěnuje, kdežto v kamenných obchodech už se pomalu prolamují ledy a slevové kupóny začínají hrát prim a mít zelenou.

A jak je to jinde na světě se slevovými kupóny?

Slevové kupóny jsou více než u nás využívány v zahraničí. Pokud bychom si třeba brali inspiraci v sousedním Německu, anebo až za mořem v USA, tak by situace byla úplně jiná. Němci, či Američani slevové kupóny od obchodníků, kteří je skutečně velice hojně nabízejí, využívají velice často a nedají na ně dopustit. V Americe a dalších cizích zemích již lidé pochopili, že když jak marketingový tah budou používat a lidem nabízet slevový kupon kasa, tak rychle zákazníka nalákají a případně i přetáhnou od konkurence na dlouhodobější spolupráci.

Psychologie jej v obchodě velice mocná

Není to jen o tom, že člověk prostě jde a něco si koupí. Jakmile ale člověk podvědomě ví, že existuje určitý typ internetového portálu, kde si bude danou slevu moci vybrat, tak tento portál prostě zákonitě bude cíleně vyhledávat. Kromě slevových kupónů jsou dalším velmi dobrým marketingovým krokem také peníze zpět za nákupy. Jedná se o takovou strategie, která se snažím zákazníkům vysvětlit obchodním duchem, že čím více budete nakupovat, tím více peněz se vám vrátí. Záleží ale vždy jen na vás, jaký slevový kupónu si vyberete a jakou slevu využijete.

Press Express

Related posts

Leave a Comment

8 + eleven =