Čtvrtek, 21 listopadu, 2024
- Reklama -aktuality
DomůFinanceReklamní předměty pro děti. Jakou propagaci volit u nejmenších?

Reklamní předměty pro děti. Jakou propagaci volit u nejmenších?

Čeká vás výběr vhodných reklamních předmětů pro děti, protože vaše nabídka je na ně zaměřená? Pak se můžete jedině radovat. Vděčnější cílovou skupinu byste totiž nenašli. Děti milují téměř vše a s přehledem je uspokojíte i kousky do 10 korun. Trh navíc nabízí celou řadu možností, takže budete mít z čeho vybírat.

Pomůcky pro školáky

Pokud hledáte reklamní předmět, který bude děti rozvíjet a využijí ho třeba i ve škole, pak budou skvělou volbou pravítka, pera, tužky, gumy, ořezávátka i celá pouzdra na psací potřeby. U větších dětí najdou uplatnění i zvýrazňovače, rollery, luxusnější pera, kalkulačky i bloky.

Pro malé sportovce

Malé milovníky pohybu nadchnete švihadlem, prostřednictvím frisbee nebo jakéhokoliv balonku. Na sportovní výbavu pak každý malý sportovec využije jednoduchý batůžek a nepostradatelnou pomůckou je i lahev na pití, se kterou také nikdy nešlápnete vedle.

Hry pro velké i malé

Velkou radost nejen dětem, ale i jejich rodičům jistě uděláte pomocí jakékoliv hry pro více hráčů – ať už deskové, nebo i jiné. Doslova za pár korun si můžete nechat vyrobit třeba pexeso s vlastním motivem, z katalogových nabídek pak snadno a levně seženete domino, karty či mikádo.

Hračky pro radost

Nenucenou zábavu pak dětem nabídne třeba obyčejné jojo, omalovánka s pastelkami, spinner, nebo i plyšová hračka, kterými sice všechny dětské pokojíčky překypují, ale děti je stejně bezmezně milují.

Dobroty

Každé dítě miluje pamlsky, proto geniální volbou budou i sladkosti s vaším logem. Volit můžete jednokusově balený hroznový cukr, větrové i ovocné bonbony, nebo třeba i žvýkačky, které opatříte vaším logem. Takovýto reklamní předmět vás vyjde na minimum peněz a na stánku i na recepci bude skvěle vypadat. Alternativou k bonbonům jsou pak jednokusově balené sušenky nebo i čokoláda, která je však již náročnější na teplotní podmínky.

- Reklama -PR článek

Redakční výběr